Sinyal Lelet, Warga Sijunjung Keluhkan Layanan Telkomsel

4399

JURNAL SUMBAR | Sijunjung – Hampir semua pengguna handphone (HP) selular di Kabupaten Sijunjung kecewa dengan sinyal jaringan Telkomsel yang lelet. Kekecewaan itu dirasakan para pengguna HP sebelum bulan suci Ramadhan datang.

“Disiko tampek kami nan lai tingga di pusat kota susah mendapekan jaringan sinyal internet, apo lai di tampek lain,” ucap Gangga seorang Jurnalis kepada awak media, Sabtu (2/6/2018) malam.

Tak hanya Gangga, Tomi Sidi salah seorang ASN yang tinggal di Muarobodi, Kecamatan IV Nagari dalam akun facebook juga menyampaikan keluhan yang sama. “Di siko juo jaringan internet tidak bisa, samo nasib awak yang mamakai kartu Telkomsel. Antah dima masalahnyo awak indak tahu,” ucap Tomi Sidi belum lama ini pada awak media.

Bahkan Zamri warga yang tinggal di Tanjung Gadang juga menyampaikan keluhan yang sama. “Kami sangko hanyo di tampek kami sinyal yang lelet, tapi kadangkala, jaringan internet mati total,” ungkap Zamri kepada awak media belum lama ini.

Akibat sinyal lelet dan jaringan Telkomsel mati itu, membuat salah seorang pengguna Telkomsel di Lubuktarok mangarutu.

“Giliran awak paguno, jaringan ko mati. Dek urang nan indak tahu nyo sangko wak sangajo matiin HP. Ooiii..Telkomsel bilo sinyal jaringan internet ko bisa normal,” kata Rius warga Lubuktarok kesal kepada awak media, Minggu (3/6/2018) berharap jeritan pengguna HP di Sijunjung bisa di dengar pihak Telkomsel. Saptarius

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here